I+G PROIEKTUAK

IBILen teknologia sailak eginkizun hauek ditu:  terminalen diseinuan lan egiten du, haien ergonomia eta erabilgarritasuna hobetzeko; ibilgailuen jokaera aztertzen du, birkarga-kurben bidez; softwarearen eguneratzeak zehazten ditu merkaturatzen diren modelo berrientzat; elkarreragingarritasun-prozesuak diseinatzen ditu beste kudeatzaile batzuekin; eta floten kontsumoa optimizatzen du, esaterako, potentziaren kudeaketaren bidez.

Gaur egun, IBILek parte hartzen du Europako proiektu desberdinetan, esaterako, karga ultra-lasterreko E-VIA FLEX- E edo CIRVE proiektuetan, birkarga lasterreko eta ultra-lasterreko  azpiegiturak hedatuz ibilgalu elektrikoen erabilera sustatzeko.

Karga ultra-lasterreko esperientzia: E-VIA FLEX-E proiektua Italian, Frantzian eta Espainian.

Proyecto E-via flex-e

VIA FLEX-E proiektuaren barruan, karga ultra-lasterreko 14 instalazioko sare pilotu bat hedatzea aurreikusten da Espainiako, Frantziako eta Italiako garraio-korridoreetan. IBIL, Espainiako parte-hartzaile bakarra den aldetik, teknologia horren arloan enpresa aitzindarietako bat da.

Gainera, proiektuak hauek partekatu nahi ditu: batetik, praktikarik onenak sarearen hedapenean, eta bestetik, proiektu pilotuan azpiegitura instalatzearen, mantentze-lanak egitearen eta abiaraztearen ondorioz izandako esperientzia teknikoak.

Proiektua abian jartzeko, IBIL harremanetan jarri da birkarga ultra-lasterreko sistemen hornitzaile batzuekin, 300 kW-tik gorako potentziako ekipamenduak hornitzeko gai direnekin.

Europar Batasunak CEF funtsen bidez diruz lagundutako proiektua (Connecting Europe Mechanism).

Europar Batasunak CEF funtsen bidez diruz lagundutako proiektua (Connecting Europe Mechanism).

CIRVE proiektuaren koordinazioa: korridore iberiarraren proiektua

Proyecto CIRVE

Europa iberiarreko (Mediterraneoa eta Atlantikoa) korridoreetan kokatutako birkarga lasterreko 40 puntu multiestandar hedatzeko azterlan pilotua, arreta berezia jarrita Portugal, Espainia eta Frantziako mugez gaindiko aldeetan. Proiektu honetan, IBIL jarduera hauen buru aritzen da:

  • 1. jarduera: Koordinazioa: IBILek koordinazio-lana egiten du, proiektuaren ezarpen teknikoa, administratiboa eta finantzarekin lotua bermatzeko.
  • 2. jarduera: Betekizun teknikoak: IBILek artea sakon aztertu du merkatuan dauden karga lasterreko produktuei dagokienez, eta CIRVE proiektuan erabiliko diren kargagailuetarako baldintza teknikoak ezarri ditu.

Europar Batasunak CEF funtsen bidez diruz lagundutako proiektua (Connecting Europe Mechanism).

 Europar Batasunak CEF funtsen bidez diruz lagundutako proiektua (Connecting Europe Mechanism).

AIGeCo proiektua

AIGeCo proiektuaren helburu nagusia da ikertzea eta teknologiak garatzea, kudeaketa energetikoaren gaineko prozesuaren balio-kate guztia (agregatzailea, birkarga-kudeatzailea, komunikazio-operadorea, ekipamendu elektrikoen fabrikatzaileak, software-garatzailea) betetzen duen euskal enpresa-talde bat koka dadin,  energia elektrikoaz hornitzeko zerbitzu berriak eman ditzan, hain zuzen ere, kontsumitzaileek beren hornikuntza elektrikoaren kontrola hartzea, beren energia lokalki modu berriztagarri, garden eta seguruan sortzea eta beren artean, agregazio birtualeko mekanismoen bidez, energia-soberakinak trukatzea errazten dituen agertoki batean.

Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailak finantzatu duen proiektua (HAZITEK Programa) eta Eskualde Garapenerako Europako Funtsak (FEDER).

Logos FEDER y Gobierno Vasco

eMovLab

eMovLab

eMovLab proiektuaren helburu orokorra, euskal industria –industria-ahalmen berriekin lidergoari eutsita– etorkizuneko mugikortasun jasangarriko agertoki berri baterantz igarotzea ahalbidetuko duten teknologia berritzailea eta negozio berriak sortu eta garatzea bezala adierazten da.

Eta helburu orokor hori, berariazko helburu hauetan oinarrituta antolatzen da:

  • Ibilgailuetan nahiz energia-hornikuntzan sistemak eta osagaiak ekoizteko industria-prozesu onenekin trebatzea.
  • Produktu eta negozio-eredu berriak garatzea, ibilgailu elektrikoen birkarga errazteko eta hori erosoago, merkeago eta eraginkorrago egiteko.
  • Produktuaz nahiz horren ekoizpenaz konponbide berritzaileak proposatzeko gai izatea.
  • Tier 1 bezala kokatu ahal izateko sistema osoak garatzeko aukera izatea.
  • Produktu edo plataforma gurpilduna izatea, negozio-eredu aurreragoen oinarri izan dadin.
  • Sortze berriztagarrian eta biltegiratzean oinarritutako sistema energetikoak diseinatzea, hain zuzen, mugikortasun-sistemen eta prozesuen behar energetikoak modu moldagarrian emateko gai direnak.
  • Ibilgailuen konektibitatearekin loturiko produktuak eta zerbitzuak garatzea eta beste elementu publiko eta pribatuekiko elkarrekintza sustatzea, mugikortasuna osorik hobetzeko.
  • Mugikortasun-dinamiken arabera datu garrantzitsuak eta baliotsuak kudeatzea, mugikortasunarekin loturiko sistemei eta egileei informazioa eta zerbitzu aurreratuak emateko eta, gainera, negozio-aukera berriak ager daitezen ahalbidetzeko.

Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailak finantzatu duen proiektua (HAZITEK Programa) eta Eskualde Garapenerako Europako Funtsak (FEDER).

Logos FEDER y Gobierno Vasco